суббота, 18 февраля 2012 г.

Rozele-simbol al vietii si mortii!

Eu mai curind,prefer sa am roze pe masa, decit diamante la git!  Iubesc florile,cei care isi doresc trandafiri trebuie sa respecte spinii! Sa nu vedem in trandafiri numai spinii,precum  sa nu vedem in  viata numai sfirsitul si moartea!
Iubesc si voi iubi la nesfirsit trandafirii,respect persoanele ce-mi daruiesc trandafiri doar asa isi pot exprima  dragostea ce mi-o poarta! Eu iubesc oamenii si in acelasi timp mi-i frica de ei,ei te tradeaza,te duc in eroare!
Flori-roze-viata-moarte!
Ce este moarte? Nu este decit un abis.in care desi stim ca trebuie sa patrundem cu totii,de cite ori intra acolo cineva drag si apropiat..in noi,cei ramasi pe marginea prapastiei se sfisie sufletul de teama,jale,disperare! Toate rationamentele se sfirsesc  la acest mal si-ti vine doar sa strigi dupa ajutor care nu vine de nicaieri! Singura salvare,singura mingiere ar putea fi credinta,dar cineva care n-are nici luminarea asta in mina,acela pur si simplu poate sa inebuneasca.
Mai exista  si acea moarte a sentimentelor,a increderii, nu numai a sufletului!Adesea  se spune ca prietenii iti fac viata mai frumoasa,iar doar la capatii cu o luminare le vedem adevarata fata....~.. ~


       Eu iubesc si urasc oamenii.Ii urasc pe cei care nu vad dincolo de aparente,oameni plctisitori cu care nu ai ce sa discuti,sa glumesti,oameni lingusitori,care iti sunt prieteni doar cind au nevoie de ceva.E chiar atit de greu sa fim diferiti? 
Un sprijin intr-un moment delicat al vietii  cuiva,face mai mult decit 1000 de cadouri,un zimbet dat din inima si o privire plina de mindrie sunt adevarate alinari ale sufletului!Ce este viata ? O stare de tranzituine,un pas spre mormint!Toate elementele ,tot ce poate sa atinga simturile noastre sunt agentii distructinuii ce se lupta neincetat sa ne ucida,suferintele si placerile isi dau mina pentru distructiunea noastra.Omul cade invins,curind ori mai tirziu! Primul simtom al mortii este nasterea! Intre moarte si viata  este o strinsa legatura!


     Roze,frumoasele roze..! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий