вторник, 21 февраля 2012 г.

~~Eu si restul lumii ~~

Timpul fuge fara sa se mai intoarca,soarta schimbatoare,desertaciunea desertaciunilor! Lumea aceasta,teatru de orgoliu si de ratacire,este plina de nefericiti care vorbesc despre fericire!E lumea  rea si cruda,nemiloasa,lumea asta-i plina de urit si prost,totul e trist si fiecare o stim pe de rost!
  Fereste-te sa fii fatarnic,ca de cea mai hidoasa fiara!Cind te intilnesti cu el,iti stringe amindoua miinele,iti zimbeste cu caldura si orce ii spui te aproba si te admira.Lumea asta e fatarnica in care nimeni nu mai gindeste la rece,au vorba de kiere si inima de piatra,ei sunt precum carbunii care pe neasteptate te ard.Noi judecam  fara a cunoaste,dar nu judeca un om dupa prietenii lui .Prietenii lui Iuda au fost perfecti.Oameni rai,ingrati,ipocriti au fost din totdeauna  doar ca pe zi ce trece  creste numarul  de astfel de persoane.
Pe vremuri oamenii aveau cruce de lemn  si inima de aur,acuma au cruce de aur si inima de lemn.Mie mi-i frica de aceasta lume, de atita rautate si prefacaciune
Sunt si oameni constienti de tot ce se initmpla.si ajungem la momentul cind~Emotionant suntem terminati, mental epuizati,spiritual suntem morti si totusi fizic inca zimbim...(( 
Lumea ni care traim e probabilistica,fiecare e stapin pe propriul destin.
     Eu nu visez o lume mai buna.Eu visez o alta lume.Sunt prea plina de vise  si prea increzatoare pentru a ma opri,  vreau sa cred in ceea ce nu exista inca.
Eu uneori  vreau sa cedez,sa nu lupt..dar o lupta-i viata,deci ma lupt cu dragoste de ea.Sunt momente in care realizez ca la virsta-mi frageda au foast prea multe in care am trecut.Si cad! Ma gasesc uneori cazind,inecindu-ma in mări de lacrimi si suspine.Simt cum cedez,cum incet-incet trupul incepe  sa ma tradeze,sa-mi paraseasca puterile.Nu  vreau nici sa mor,nici sa traiesc,tot ce vreau e o pauza  de la viata!Ginduri intunecate si oameni stranii,privesc prin pupilele delatate a ochilor mei plinși si vad lipsa sensului  si sperantei de a reveni la o lume mai buna!!! Ratacita,ratacirea incepe sa ma protejeze.Imi suride o fatasma printre mii de corpuri fara suflet..Acesti oameni de unde sa stie ei cei adevarata viata?Eu urasc oamenii dar il iubesc pe el....!

Комментариев нет:

Отправить комментарий